Wednesday, November 28, 2007

Seč co nebyla na Seči

Mé rozhodnutí, jestli se ještě vrátím ke kariéře vrcholového orientačního běžce (rozuměj návrat do elity) nebo budu už jen bafuňařit, prozatím nepadlo. Každopádně dlouhý krok ke druhé variantě jsem udělal minulý víkend, kdy jsem vyrazil na seminář stavitelů a rozhodčích do Čenkovic v Orlických horách.
K ničemu to určitě nebylo, vždyť jsem se tam dověděl spoustu věcí jako třeba, že na sex je nejlepší histerka a do hnědky, že na MS v Olmiku se bude točit Brouček (nápad asi nějaký homohnědky) a že na příštích jičínských závodech se poběží pivní Trail-O. Navíc jsem byl děsivě aktivní, furt se na něco ptal a někoho doplňoval, takže v neděli na mě už museli být všichni parádně nasraný.
Na pokoji jsem byl ubytovaný s Beránkem, takže nikoho asi nepřekvapí, že jsem mu dal při příchodu ve 2 z hospody pořádnou deku rolí smotaných map Pustá rokle a Žluč. Hlavně ta Žluč musela bolet, protože jupo papír byl původně stvořen pro otrokáře, aby jím bili své mrzáky.
Seminář jsme zakončili 4 hodinovou cestou domu, protože objížďka před Hradcem nás navedla do další objížďky. Very fine...

No comments: