Sunday, November 1, 2009

Alláhu, příště na tebe dám

Ono to arabský abstinování má něco do sebe. Člověk se ráno nebudí s pocitem, jako by ho někdo celou noc mlátil do hlavy. Bohužel se přesně tak cejtim teď. BMW dneska končí ve formuli, a tak byla včera rozlučková párty.
Maminka mi vždycky říkala, abych nemixoval alkohol. Takže: šáňo, pivo, kola s rumem, Red Bull s vodkou, vodka s džusem, smrt. Kromě paměti jsem ztratil taky sluneční brejle a podruhý tady v Emirátech usnul v hospodě. Poprvé jako hodinář, včera jako rybář. Jak jsem se dostal do postele naprosto netušim.
Nicméně do CéVéčka si už můžu napsat: V Abú Dhabí jsem chlastal s Michaelem Schumacherem. A taky Rossem Brawnem, Heidfeldem, Kubicou, Vettelem. A Richtrem. Komentátor Novy je fakt řízek. Je to ajťák, takže svět vidí jako typickej ajťák. Na dnešek spal třeba na komentátorským stanovišti - to nedělám ani já na lampionech...

No comments: