Wednesday, September 3, 2008

Podzim začíná

Nastávající podzim vyhlížím poměrně netrpělivě. Tak za prvé se rozjedou další řady mých oblíbených seriálů - Survivor, The Amazing Race, How I met your mother, House MD., Heroes, Dexter. Žádná prdel všechno tohle stíhat. Pak mě čeká poslední předmět ve škole (+ státnice a diplomka) a to španělština, kterou jsem měl mít hotovou už na konci třeťáku. Pero no tengo. V přehledu zajímavých informací nesmí chybět stěhování ze Spořilova - budeme s Miškou a Mirkem hlídat Dáňuv bejvák na Hájích, zatímco on bude rok v Austrálii. A na to se dost úzce váže získání nějaké práce, aby bylo na nájem. Uvidíme, co klapne, ale psal jsem třeba i na inzerát hledající sportovního redaktora Blesku. A v neposlední řadě budou i lampiony vrcholící brutálním hrobem ve Slovinsku (ještě se uvidí, jestli se tam se Zvířátkem vydáme) a Kaprem na 8 let starý mapě od Mirky Vejvodový.
Nejbližším programem jsou štafety a sprint. Doufám, že se vejdu do druhý štafety a na sprintu si zas vyběhnu přes 8000 bodů. Ho Či Mina, který mi hrozil, jsem si naštěstí odbyl již minulý víkend, takže snad nic nebude bránit tomu, abych v neděli podal i dobrý výkon za mikrofonem. O kvalitní formu by se měl postarat i nový díl Oční bulvy...

No comments: