Tuesday, October 30, 2007

Zelená je tráva, fotbal to je hra

Je lepší zelená, tráva nebo fotbal? Babo raď, protože jí nevím. Naštěstí mě to vůbec netrápí, protože to s tím, o čem chci psát, nemá nic společného.
Před týdnem mi bývalý spolužák, ale taky ex-spoluhráč z fotbalového klubu ČAFC, poslal fotku z nějaké svatby, jestli poznám, kdo se chytil do chomoutu. Nepoznal jsem, a tak mi jako nápovědu poslal fotku, která byla pořízena na hřišti FC Háje asi tak před 15 lety. Ženich se tam stejně jako já křenil do objektivu v epesním retro dresu. Tak jsem taky prošounil foto archív z dob, kdy se ještě na komunisty plivalo a nezval je nikdo do vlády a našel jsem pár zajímavých kousků. Na horním obrázku se jako Jerzy Dudek vrhám po penaltě a to na domácím hřišti v Záběhlicích. Jako jeden z mála klubů jsme měli zvlášť hřiště na minifotbal, ale byla to strašlivá oranice. Penalt se kopalo tehdy hafo, protože platilo dost perverzní pravidlo 3 rohy=penalta.
Odkud pochází druhá fotka, by měli poznat všichni Slávisti. Ano, v pozadí je dřevěná tribuna Edenu a jelikož se jedná asi tak o rok 1991, na zápasy chodí přes 10 000 diváků a za sešívaný válí třeba Jánoš, Kuka, Pěnička nebo Suchopárek. Ani nevím, jak jsme tu hráli my, ale nepřišel brankař, tak mě poslali do brány, odkud jsem se od té doby nedostal a chvíli chodil právě na Slávii na brankařské tréninky.
Za chvíli odcházím na dnešní zápas. Po dvou odehraných kolech 4. Strahovské ligy nemáme ani bod a dneska musíme už konečně nějaký urvat. Naštěstí do pětky (zatím) spadnout nejde, ale naše ambice jsou rozhodně vyšší. LET`S GO THC NP DYNAMO MAPNÍK!!!

No comments: