Tuesday, August 28, 2007

Tip pro školu zlomených srdcí i Helenu a její chlapce


Včera jsem se koukal na film ...a bude hůř (knížku mám rozečtenou) a narazil jsem na učiněné vyznání lásky. A když ne vyznání lásky, tak minimálně luxusní popěvek pro návraty z hospody/stánku. Stahujte zde (682kB).
Tím se dostávám k samotnému filmu, který je hodně povedený a doporučuji navštívit některé z promítání, která probíhají kde jinde než v hospodě. Stránky filmu najdete tady. Jelikož se jedná o knihu, resp. film podle skutečnosti a moji rodiče s těmahle máničkama z podkrušnohoří kamarádili, pokusim se dovalit i originál fotku Olina, Špíny a spol.
Přes ...a bude hůř jsem se vrátil k jednomu britskýmu seriálu, co má fakt koule. The young ones (Mladí v partě) jsou fakt mega a jak jsem se k nim jako dostal? No protože filmovej Olin jakoby z oka vypadl seriálovýmu hipíkovi Neilovi. Jen se podívejte, vlevo Neil a vedle Olin.
A ještě přidávám video pro Helenu a její chlapce a asi zavolám N@vě, aby nám tenhle seriál zopákli.

4 comments:

Anonymous said...

Břéťo, ten link na písničku nefachčí. Ale hlavně ať to nejsou makovičky. Těch jsem se po zhlédnutí filmu nemohl zbavit čtrnáct dní...

Anonymous said...

dyztak tu psinicku dej do ZIPu nebo RARu pak ti to snad nesmazou,,.

Zhaly said...

sorry, jen jsem nemehlo a v linku jsem misto .MP3 napsal .mp3 ale už to funguje na té konvi, konev šetří s vodou. a makovičky to nejsou, ale mám je taky v zásobě, kdyby jsme náhodou někdy někde slavnostně nastupovali (ples, he?)

Anonymous said...

Tak sem si eště vzpomněl, že jsem o inkriminovaném filmu psal kdysi recku. V odkazu pod mým jménem...