Wednesday, May 16, 2007

Áčka blíž než metrák



English or deutsche Summary? Piss off!!!

Tak áčka jsou asi stejně daleko jako můj metrák. Za dveřma. Jediný, co mi zbývá, je dokončit obě víkendové klasiky. Celkových 26 kilásků by mohlo můj břuch trochu zrevitalizovat. Otázkou je, jestli budou na konci výsledkové listiny H21A za mým jménem číslice nebo písmenka. Osobně si věřim na ty numera, ale cesta k nim bude trnitá. Sobotní rovinnatý vopruz bude o rychlosti, nedělní kopcovitý lození zase o síle. V současnosti se zdá, že nemám ani jedno. Ale nebudu stahovat kalhoty, obzvlášť když si tenhle blog čtou asi i kluci, a pokusím se neprohospodařit důvěru, kterou do mě už asi nikdo nevkládá. Jak dokazuje mapová ukázka ze stránek pořadatelů, nebude to lehké.
Ale abych jen prázdně neplkal. Poslední dny jsem trochu sportoval. Bet mě porazil ve squashi - ale fakt těsně, Veličenstvo mě pokořilo v jízdě tobogánem (o parník) a včera jsem rozsekal pár Pragováků kopačákem. Po lampionech ani vidu, ani slechu. Another week in paradise.

No comments: