Friday, April 20, 2007

Další gól, ale jinak na hovno


Včera jsme hráli poslední zápas letošního ročníku Strahovské ligy. Plejof se nás totiž netýká, protože po včerejší drtivé porážce 11:4 sestupuje THC NP Dynamo Mapník do 4. ligy. Ale jak jsme se shodli, celé jsme si to prohráli v jiných zápasech. Třeba tehdá, jak jsme se porvali a napadli rozhodčího. Za 400 pokuty jsme mu měli aspoň pořádně namlátit.
Já nemohu být se svými výkony spokojený. Sice jsem ve 3 odehraných zápasech 5krát skóroval, ale v obraně jsem nebyl tak jistý jako před zraněním. Kazil jsem rozehrávku, prohrával souboje a nehrál srdíčkem. Prostě jsem mančaftu nepomohl tak, jak bych si to představoval a chybělo i trochu toho štestíčka. A hlavně ty kopačky. Děsně mě tlačí a balóny od nich vůbec nelítají tam, kam mají. Fucking Umbro.

No comments: