Friday, July 11, 2008

MS již za dva dny / WOC begins in two days

Za chvíli se u mě staví Zvířátko a nabereme směr Olomouc. Pokud mě cestou nezabije, o co se už nějaký ten pátek pokouší, začne pro mě mistrovství světa v neděli dopoledne komentováním kvalifikace sprintu v Prostějově. Poslední dva dny jsem se doma poctivě chystal, ale jelikož takový blog, jako mám já, má jen hrstka účastníků, je to šílená piplačka založená na googlování.
Uvidím, jak na tom budu s časem a připojením na net, ale po dobu mistrovství bych chtěl zahlcovat blog cennými informacemi jako komu to v cíli nejvíc slušelo, koho Bokino nesbalil, atd.

Summary in English
I will be in a minute picked up by Boky and we will go to Olla-moats. Last two days I was preparing my stuff for commentary but it was fucking hard because of small number of bloggers between WOC participants.
During WOC I want to publish many post about useful informations like who became well in the finish, which chick didn't Bokino ball, etc. but it will depend on my free time and internet connection.

No comments: