Thursday, April 17, 2008

MČR DT prevjů

Je to rok a pár dnů, kdy jsem nastartoval tenhle blog. Jestli si dobře vzpomínám, tak jsem to vysvětloval tím, že chci zhubnout. Povedlo se, mám o 5 kilo míň než před rokem a tímto směrem bych se chtěl ubírat i v dalším roce.
Jeden z prvních článků na Zhaly.kom se zabýval dlouhou tratí. A bude se jí zabývat i tenhle, protože za dva dny v tuhle dobu budu mít za sebou 120 minut "běhu" a dalších minimálně 60 v předsmrtných křečích před sebou. Teda tak si to teď rýsuju a počítá s tím i můj cíl no.1 - dokončit. Cíl no.2 kouká na ten první z velké vzdálenosti, byla by to už jen taková třešnička na dortu - nebýt poslední. Z 44 přihlášených je 7 borců hůř v ranku než já, takže nějaká šance tu je. A konečně cíl no.3 - nepominout se z 62 lampionů na trati.
Co mi může znesnadnit cestu za splněním všech tří cílů? Tak předně to je zdravotní stav. Kotníček je sice relativně v pohodě, ale při včerejším tempíčku se mi zase ozval stehenní sval, ve kterém to nepříjemně tahá už od výchoďáku na Biřičce. Dneska ho jdu roztančit na Skyline, tak uvidíme. Druhý negativní xfactor představuje fakt, že jsem v zimě běžel víc jak 100 minut jen dvakrát. Na bednu to teda asi nebude. A třetím negativem je mapa z dílny Zeldy. Snad nedostanu do držky, kdybych jí nešťastnou náhodou zmuchlal jak buchtu.

No comments: