Tuesday, September 11, 2007

Petr a Petr


Zabývat se tím, co se dělo na ceně nemá cenu, co? Stačí sledovat diskuzi Onoss týmu a fandit pražským kurvám (zde). Já se radši vrátím k víkendu, který je bezprostředně za námi, jelikož jsem měl poprvé tu čest komentovat spolu s Béďou.
Postupy z mého sobotního účinkování si můžete prohlednout tady (1,3MB). Kromě cesty z a na bus jsem toho moc nenachodil a to díky tomu, že jsem celý den strávil na cílové věži. Ze spíkrování s Béďou jsem měl zpočátku respekt a asi to i bylo dost cítit z mého přednesu. Navíc jsme měli jen jeden mikrofon. Ale určitě mi to dost dalo, protože Béďa si to komentování fakt dává.
V neděli jsem už do lesa bohužel musel a navíc jsem rozbíhal. Po startu se koridor hodně zužoval a protože jsem se chtěl vyhnout zbytečné kolizi, v prvních metrech jsem z to trochu vzal.


Nicméně po 200 metrech jsem podřadil na rychlostní stupeň, kterým dokážu absolvovat delší trať a viděl před sebou čím dál tím více zad svých soupeřů. Cestou na čtyřku jsem se držel přísloví, že pod svícnem je tma a proběhl sršním hnízdem, aniž bych byl opíchán. Opíchal jsem pár dalších kontrol v napalmu, proplazil se diváckým úsekem, kde jsem si neodpustil nesportovní gesto vůči divákům (ale s hajlováním to nemělo nic společného, že pane Horváth), a na 39. místě předal Vaškovi. Děsný NP výkon, ale aspoň jsem to měl za sebou. Pak hurá na věž a další kapitola z rozhlasové hry Petr&Petr. Tentokrát se i podle ohlasů docela dařilo, ale komentovat štafety je o dost lepší než nudnou klasiku.
Nakonec se naší C štafetě podařilo postoupit na mistrovství z oblastního přeboru, takže bohužel budu muset běžet přespolák v Opavě. Tady je moje nedělní mapa s postupy (740 kB).

No comments: