Tuesday, May 29, 2007

Matchball odvrácen. Kdy příjde další?


Už jsem měl naplánováno, jak vytvořím nový label (téma) škola a následovně do něj přispěju na dlouhou dobu naposled. To jsem se ale přepočítal, ostatně stejně jako ve včerejší písemce, protože jsem dneska odešel ze zkoušky z matiky s 3 v indexu a ačkoliv už půl roku nemám teoreticky na VŠE co pohledávat, budu studentem zřejmě až do státnic, které se mohou stát mým dalším matchballem. Teď už udělat jen čtvrteční zkoušku u Wokouna a mám prázdniny.
S volnější režimem přichází také konečně čas na běhání. Moje letošní účast na závodech je tristní, takže mám, co napravovat. Díky týdnu téměř bez spánku, neustálé sračce a nechuti cokoliv pozřít moje váha dneska klesla na 91,5 kg a už se těším, jak se budu cítit v lese. No hlavně aby ten průjem přestal.
Je už tradicí, že pokud dorazim na Kotlářku, běží se pětka. Stejně tak tomu bude i dnes a jen satan ví, jestli se zas nechám přemluvit, abych pár koleček oběhl. Každopádně s velkou nadějí hledím vstříc víkendovým A-žebříčkům v Mostku a to nejen z pohledu závodníka. O víkendu startuje moje cesta ke komentování MS 2008 v Olomouci a spolu s Kálou bysme měli okomentovat nejen tento víkend, ale i MČR middle a na podzim klasiku. No jsem zvědavý, jak nám to půjde a doufám, že nebudu mít slinu jako vloni na sparťanských béčkách, kde jsem víc než mikrofon měl u pusy půllitr.

No comments: