Thursday, April 12, 2007

Dlouhá už o víkendu


Už za dva dny se běží první letošní mistrovství, dlouhá trať na Kolotoči. Původně jsem se přihlásil do hlavní můžské kategorie, ale zdrcující porážka na východočeském obloži v kategorii H21D mě donutila dopsat do přihlášky za H21 ještě písmenko L, i když zpětně lituji, že jsem tam nedopsal K.
Včera jsem byl totiž klusat. 20 minut to šlo, ale pak jsem se začal potit a lapat po dechu, načež jsem přešel do chůze a za dalších 15 minut byl
zase doma. Zdá se tady, že jsem ve formě. Nicméně sobotní koncert Božího sou(n)du na Kolotoči bude boží. Tak se držte, pardálové!!!

2 comments:

papn said...

Hele, jestli se na MCR DT unavíš a nepřijdeš v nedeli na fotbal, tak si lampion.com

Anonymous said...

Cus, hej snad si taky založim betak.com a napíšu, jak jsem radši ujel na sever, než abych se trápil na DT